verslag roofviswedstrijd 10-9-2017

De eerste roofviswedstrijd van dit seizoen is alweer geschiedenis. Op 10 sept melde rond 07:00 uur de eerste vissers zich voor de inschrijving en een bakkie koffie om wakker te worden. Stipt 07:30 vertrokken de 15 deelnemers naar de geliefde visstekken om de rovers achter de schubben te zitten. Hoewel het weer best aardig meewerkte werd het een taaie dag. Uiteindelijk wisten 4 deelnemers 9 snoeken (waarvan 1 ondermaats) en een ondermaats baarsje te vangen. Bij terugkomst om 13:00 uur stonden de bekende broodjes en verse erwtensoep al te wachten en kon de balans van deze dag opgemaakt worden.
Op de eerste plaats is geƫindigd... Pieke Molenaar met 266cm aan vis, gevolgd door Albertjan v/d Wal met 175.5cm en Peter v Osch 130cm.

De grootste vis van deze dag is gevangen door Pieke Molenaar, een mooie snoek van 93cm.

Voorlopige puntenstand van dit seizoen:

1ePieke Molenaar 266cm      1 pnt

2eAlbertjan v/d Wal175.5cm   2 pnt

3ePeter v Osch      130 cm    3 pnt

De overige deelnemers behaalde deze dag geen score en behaalde hiermee 4 punten.

De volgende wedstrijd staat gepland op 29 oktober