Roofvissen

De Roofviscommissie

Binnen onze vereniging hebben we veel mooi viswater waar met succes op roofvis gevist wordt.
Daarom hebben we binnen onze vereniging een roofvisafdeling opgericht. Het doel van deze afdeling is om ieder jaar een activiteitenprogramma op te stellen. Hierbij wordt gedacht aan een info avond waarbij de beginnende en gevorderde roofvissers ervaringen met elkaar kunnen delen, het leren herkennen van potentiƫle snoekstekken, omgaan met Snoek en het toepassen van de kieuwgreep, workshops zelf kunstaas maken en het zelf fabriceren van goede onderlijnen behoren ook tot de mogelijkheden.

Naast de bekende bootjes wedstrijden waar alleen vanuit een boot gevist mag worden, gaan we nu ook wedstrijden organiseren waar het vrij is om met de boot of vanaf de kant te vissen.
Vis jij ook graag op Snoek, Baars en Snoekbaars en vindt je het leuk om je ervaringen te delen of zit je nog vol met vragen?
Wordt dan lid van de roofvisafdeling, klik hier voor meer informatie.

Je kan je opgeven via  info@hvhaarlem.nl