Flyclub

FlyClub  HvHaarlem

Wilt u ook zo graag vliegvissen???
Uw eigen vliegen binden???
Met uw eigen vliegen vissen vangen???
Leren met een vliegenlijn werpen???

Wordt dan lid van de "FlyClub"!

--------------------------------------------------------------------------------

FlyClub!!!

"FlyClub" is een serie van 9 clubavonden in de maanden september t/m mei. In deze negen avonden leert u de basis van het vliegvissen, werpen en het zelf binden van vliegen. Persoonlijke begeleiding staat bij ons hoog in het vaandel.

Wij zorgen voor de gereedschappen en bindmaterialen, maar u mag altijd uw eigen bindmaterialen meenemen!

's Winters zullen de avonden zich beperken tot "bindavonden met video", maar zodra het seizoen het toelaat gaan we de gebonden vliegen te water laten en dan zullen tevens de werptechnieken worden bijgeschaafd.

Ook zullen er diverse uitstapjes georganiseerd worden zoals een dagje vliegvissen bij "Forelvijver de Ruigenhoek"..."een zomeravondje aan zee",..."een dagje snoeken in de polder" en misschien zelfs een weekendje buitenland?

Iedereen kan meedoen, man en vrouw, jong en oud, beginners en gevorderden...

Voor deelname aan de FlyClub wordt geen bijdrage gevraagd.
Neem voor info contact op met HvHaarlem: info@hvhaarlem.nl

Al deze FlyClub-avonden worden elke voorlaatste donderdag van de maanden september t/m mei gehouden in ons clubgebouw aan de Botterboulevard 62 in Haarlem