Kosten lidmaatschap

VISpas 2024

Prijzen exclusief éénmalig extra € 5.00 inschrijfgeld:

VISpas t/m 13 JAAR                    € 11,00
VISpas 14 t/m 17 JAAR              € 30,00
VISpas  vanaf 18 JAAR               € 40,00
Extra VISpas                               € 18,00

Nieuwe leden betalen éénmalig extra € 5.00 inschrijfgeld.

Indien bij verlenging gebruik wordt gemaakt van een acceptgiro komt er € 5.00 bij aan
administratiekosten. Indien er een machtiging wordt afgegeven vervallen deze kosten.

NACHTVISSEN:
Leden van Hengelsportvereniging Haarlem mogen gratis nachtvissen in de wateren van
Haarlem. (kijk in de lijst met viswateren waar de maantjes staan)

3de HENGELVERGUNNING:

Leden van Hengelsportvereniging Haarlem kunnen een 3de hengelvergunning aanschaffen
voor € 30.00 waarmee zij in de onderstaande wateren van Haarlem met 3 hengels mogen vissen.

Het Haarlemmermeersebos (de grote plas); Toolenburgerplas; Meerwijkplas; Molenplas (uitgezonderd vanaf de Ringvaart kant); Spaarne; Noorder Buiten Spaarne; Zuider Buiten Spaarne; De Mooie Nel; Veerplas; Westbroekplas; Zijkanaal B; Zijkanaal C; Het IJ bij Spaarndam; Leidsevaart Vogelenzang tot grenspaal Lisse.

WEEKVERGUNNING:
Een weekvergunning kan worden aangeschaft voor € 13.00

U kunt uw (Jeugd) Vispas aanvragen bij "Vispas aanvragen bij Sportvisserij Nederland" in het menu.