Inloopavond April met Arnoud Terlouw reisverhalen over roofvissen (AFGELAST)

Woensdag, 1 april 2020 - Donderdag, 2 april 2020

Hengelsportvereniging Haarlem Botterboulevard 62

Lezing/inloopavond Hengelsport Vereniging Haarlem 1 april Alles willen… het dilemma van een allrounder en specimen hunter Gericht op grote zeelt, specimen brasem, graskarper, harder en meer Voor een allround visser en specimen hunter als Arnout Terlouw is het constant keuzes maken: op welke vissoort, wanneer, waar en hoe? Dat geldt al helemaal voor de aankomende maanden april, mei en juni, maar zeker ook in het najaar. Arnout Terlouw neemt je mee naar zijn visserij in het voorjaar en de zomer die meestal in het teken staan van de gerichte visserij op grote zeelt en 5 kg+ brasems en de struinende, drijvende visserij op graskarpers. Tussendoor wordt er soms ook nog harder, barbeel en roofbei gevist. Kortom te veel willen en te weinig tijd!