Inloopavonden niet langer op woensdagavond!!!

Vrijdag, 26 juli 2024

De traditionele inloopavonden worden niet langer georganiseerdop de eerste woensdagavond van de maand maar de eerste donderdagavond van de maand. We beginnen straks weer in september en dit gaat door tot en met mei, wanneer we de inloopavonden afsluiten met de traditionele rook-avond. We proberen de avonden te vullen met interessante presentaties of onderwerpen. Hierover zullen we melding maken op website en Facebook.

De komende 2024-2025 avonden worden dus:
Donderdag 5 september 2024
Donderdag 3 oktober 2024
Donderdag 7 november 2024
Donderdag 12 december 2024 (ivm Sinterklaas-avond op de eerste donderdag 5 december)
Donderdag 2 januari 2025 - Nieuwjaarsreceptie Hengelsportvereniging Haarlem e.o.
Donderdag 6 februari 2025
Donderdag 6 maart 2025
Donderdag 3 april 2025
Donderdag 1 mei 2025  -  Rookavond

U bent hartelijk welkom vanaf ongeveer 19:30 in ons clubgebouw aan de Botterboulevard 62 in Haarlem.
Tot ziens!!