De winnaars van de HvH_Roofviswestrijden zijn bekend

Maandag, 13 maart 2023

De laatste in een serie van 6 wedstrijden is weer gestreden.

in totaal melden zich zondagmorgen 18 deelnemers, na de gebruikelijke bak koffie en "sterke verhalen" vertrok iedereen om 08:00uur naar zijn of haar beste stekken. uiteindelijk wisten 10 deelnemers de vis te vinden en te haken. na afloop werd de stand van deze wedstrijd en de punten telling over alle 6 de wedstrijden bekend gemaakt en werden er mooie prijzen uitgereikt. Over alle 6 de wedstrijden is er totaal 5965 cm aan vis gevangen. Nieuwsgierig wie er gewonnen hebben? kijk dan onder het kopje "Wedstrijden>>Uitslagen" hier zijn de uitslagen van alle wedstrijden en eventuele verslagen te vinden.