Finale Roofviswedstred

Zondag, 20 maart 2022

De finale van de HVH-Roofviswedstrijd is gestreden.

Na een periode van mooi lente weer verzamelde zich 12 deelnemers voor de finale van het roofvis seizoen. Na de nodige koffie vertrokken de deelnemers om 08:00 uur naar de veelbelovende en favoriete stekken. zoals gezegd na ruim een week mooi lente weer was het deze morgen koud en guur. zou het wat worden met deze dip in het weer? uiteindelijk aan het einde van de wedstrijd viel het niet tegen, met 12 deelnemers werden er 14 Snoeken en 3 Snoekbaarzen gevangen. Al met met al mogen we terug kijken op een leuk en vooral gezellig roofvis seizoen. onderstaand de uitslag van de 5 geviste wedstrijden. op naar het volgende seizoen.