Masterclass Karper & Snoek op vlieghengel

Zondag, 28 oktober 2018

Tijdens onze inloopavond op woensdag 7 november hebben we een fantastische masterclass vliegvissen op snoek en karper. Iedereen is welkom, om 20:00 gaan we van start in ons clubgebouw.

Vorig jaar vierde Leo zijn 50-jarig jubileum als sportvisser; tot voor een jaar of vijf geleden vooral als 'old-school' penvisser op Snoek en Karper. Toen hij door Bert S, aan de vlieghengel werd geholpen, heeft hij zijn gewone stokken niet meer aangeraakt en is vooral in het 'zwaardere werk' geïnteresseerd.

Zijn Masterclass 'Snoek, maar dan anders' bevat boeiende tips & tricks, foto's & bloedstollende life video's, tactiek en materiaal t.b.v. de grote rovers op de vlieghengel. Voor de liefhebbers is er ook een Masterclass 'Karper, maar dan anders' over het gevoel van de drill van een uitbundige 30-ponder aan de vlieghengel.