Verslag roofviswedstrijd van zondag 23 okt.

Woensdag, 26 oktober 2016

Rond 7:00 uur stonden de eerste deelnemers al voor de deur om zich in te schrijven voor de wedstrijd, waarna de overige deelnemers al snel volgden. Onder het genot van een kopje koffie werden de leden ingeschreven wachten zij op het startsein. Klokslag 8:00 uur vertrokken de deelnemers vanuit een mistig Haarlem naar hun favoriete stekken.....

om daar tot 13:00 uur de rovers te belagen. 13:30 was iedereen weer terug in ons clubgebouw om de scorekaarten in te leveren. Uit de telling blijkt dat er fors minder gevangen is dan de vorige wedstrijd, iedereen moest wel zoeken om zijn/haar visje te vangen. Tijdens de telling is er helaas een slordige rekenfout gemaakt waardoor de nummers 1 en 2 verwisseld werden, dit is gelukkig sportief opgelost.

Onderstaand de gerectificeerde telling met als dag winnaars:

1e Joël Bolks 272 cm
2e Dominic Flos 144 cm
3e Rob Verburg 99 cm

De grootste vis werd gevangen door Dominic, een snoek van 79 cm.
Lars wist een hele mooie Snoekbaars van 73 cm te landen welke het vermelden waard is, maar viel hier net mee buiten de prijzen.Het was een gezellige en sportieve wedstrijd.

Voor de volgende wedstrijd zien we jullie graag terug op 20 November. Komt allen!!

{kijk voor het volledige verslag incl. alle uitslagen hier.}