Het laatste verenigingsnieuws

Wist U dat.....

publicatiedatum: Woensdag, 17 juli 2019

.....de wedstrijdverslagen en/of uitslagen online staan. U kunt ze vinden onder het kopje Wedstrijden/Uitslagen, klik vervolgens op de link van uw wedstrijd, in het daarop volgende formulier vindt u het verslag/uitslag.

Uitslag Roofvis bootwedstrijd Mooie Nel 7 juli 2019

publicatiedatum: Zondag, 7 juli 2019

Het was, zoals mijn vismaat pleegt te zeggen: ‘hard werken voor een visje’. Gisteravond plensbuien, ‘s ochtends bij het traileren regen, veranderende luchtdruk, het droeg allemaal niet bij tot geweldige vangsten. Toch wist ik na 5 minuten de eerste snoekbaars te haken: met veel ‘rekken’ 41 cm dus ondermaats, de tweede was nog geen 30cm en toen werd het heel stil . . . . . .

Algemene ledenvergadering 2019

publicatiedatum: Vrijdag, 10 mei 2019

Woensdag 15 mei wordt de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering georganiseerd. Lees nu alvast het jaarverslag zodat u op de hoogte bent van de activiteiten van onze vereniging.

Inloopavond mei

publicatiedatum: Donderdag, 18 april 2019

Pim Pos komt een leuke en leerzame lezing geven over het vissen op Zeebaars. Komt u ook? We starten om 20:00

Inloopavond Woensdag 3 april: Witvissen: moderne feedertechnieken voor open water en commercial.

publicatiedatum: Vrijdag, 29 maart 2019

De huidige stand van zaken bij het feedervissen. Het gebruik van de feederkorf versus de methodfeeder; zijlijn, feederlink of inlinesysteem. Over miniboilies, dumbells en wafters. Rigs bij korf- en inline vissen. Voorslag, powergum, de Deeper fishfinder en nog veel meer.

E-mailadres

Welkom

Op de website van de hengelsportvereniging Haarlem. We hopen u met deze website zoveel mogelijk informatie te geven over onze club.

Het kantoor is open op:
maandag en donderdag van 11.00 tot 14.00 uur
donderdagavond van 19.00 tot 21.00 uur.

U kunt boven in het menu uw keuze maken en komt dan op het sub-menu, daarin vindt u de informatie die u zoekt. Is dit niet zo schrijf dan een e-mail: info@hvhaarlem.nl aan ons en wij zullen deze zo spoedig mogelijk beantwoorden. Als u op- of aanmerkingen heeft laat het ons dan weten zodat wij de site verder kunnen verbeteren.

----------------------------------------------------------

Volg ons op Facebook

Besluit u uw Vispas op te willen zeggen?
Dan moet u dit vóór 1 oktober doorgeven, na deze datum betaalt u nog eenmalig en wordt u bij het volgende jaar uitgeschreven.

Klik hier om uw Vispas op te zeggen.

----------------------------------------------------------