Roofvis dag HvH - AFGELAST !!(voorlopig)

Datum (en tijd) Zondag 06-12-2020 00:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Zondag 06-12-2020
Inschrijfgeld
Plaats Haarlem
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Roofvissen

Doelgroep
Heren, dames, junioren, kinderen

Vanaf 7:15 kunnen de wedstrijdkaarten en het reglement worden afgehaald in het verenigingsgebouw van Hengelsportvereniging Haarlem (Land in Zicht, Botterboulevard 62, Haarlem).
Kosten: € 3,00 per wedstrijd voor leden van de Roofvisclub, Niet leden betalen € 5:00 per wedstrijd.
Iedere deelnemer wordt verzocht zijn /haar geldige visdocumenten mee te nemen. Er wordt zeer regelmatig gecontroleerd door de AID.

Aanvang wedstrijd 08:00 uur.
Einde 13:00 uur, uiterlijk 13:30 uur scorekaarten inleveren in het clubgebouw.
Iedereen kan deelnemen, struinend vanaf de kant of met boot/bellyboot
Per boot alleen sportvissers die daadwerkelijk meedoen aan de wedstrijd.
Buiten mededinging meevissen is dus niet toegestaan.
Inschrijven bij Hengelsport Vereniging Haarlem (info@hvhaarlem.nl) of per email bij kees.adema@xs4all.nl

Organisator(en) HSV Haarlem