Hvh Wedstrijd uitslagen seizoen 2015/16

Op zondag 14 februari is de 4e en laatste roofviswedstrijd van dit seizoen gevist.

Met een gevoelstemperatuur van onder het vriespunt en aanhoudende regen hebben 14 "Diehards"  zich aangemeld om de laatste wedstrijd van het seizoen de rovers achter de schubben te zitten.
Ondanks verwoede pogingen en leeggehaalde "trukendozen" wisten er maar enkele een visje te haken.

De dag winnaars van deze wedstrijd zijn:
1e - Rob Verburg met 257 cm vis
2e - Joël Bolks met 132 cm vis
3e - Paul Goedvolk met 95 cm vis

Ter afsluiting van dit seizoen heeft Rik Sieben een prijs aangeboden om met hem samen met de boot op Snoekbaars te vissen. Deze prijs werd verloot onder diegene die deze wedstrijd niets gevangen hebben en is gewonnen door:
>> Rob Zwart <<

De overall winnaars van alle 4 de wedstrijden zijn:
1e Rob Verburg met totaal 582 cm
2e Joël Bolks met totaal 446 cm
3e Rik Sieben met totaal 341 cm

In totaal is over alle 4 de wedstrijden 2759 cm aan lengte vis gevangen

Het seizoen is afgesloten met een gezellige nazit met een hapje en een drankje.
Ook was er voor elke deelnemer nog een aardigheidje in de vorm van een Hema - Rookworst.

Allen dank voor jullie deelname. Wij vonden het leuk om te doen en hopen het komende seizoen weer op jullie te mogen rekenen.

De eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen start op Zondag 25 september 2016

De roofviscommissie.

Hieronder vindt je de uitslagen van de gehouden wedstrijden.

Klik op de afbeelding voor de uitslagen.