Roofvis afdeling

Roofvisafdeling Hsv Haarlem.

Roofvisclub Hvhaalem organiseerd jaarlijks een aantal roofviswedstrijden en bootwedstrijden.

Aanmelden voor de Roofvisclub bij het Hvh-kantoor info@hvhaarlem.nl.
De commissie bestaat uit voorzitter en wedstrijdleider: Kees Adema en commissielid Peter van Osch

Wedstrijdleider: Kees Adema telefoon 06 40234020, b.g.g. Peter v Osch 0652017752

De wedstrijd regels:
Verzamelen in het gebouw van hsv Haarlem. Botterboulevard 62 2022 GA Haarlem.
Zaal open 07:15 uur
Start 08:00 uur
Uiterlijk om 13.30 uur de lijst met vangst gegevens inleveren bij Kees op de club. Na dit tijdstip vervalt de score.

Kijk hier voor wedstrijd data.

In verband met de veiligheid en controle met minimaal twee personen uit vissen.
Alle roofvis geldt boven de wettelijke maat. Graag ook ondermaatse noteren i.v.m. visstand beheer.
Deelname gratis

Het parkoers is geheel vrij, vissen kan in alle wateren die men mag bevissen met  de VISpas. Hoe je wilt vissen is geheel vrij, vanaf de kant of met een boot.
De eerste drie krijgen een dagprijsje.

Na afloop is er drinken, snert en een broodje bal of worst te koop.
Iedere deelnemer krijgt een prijsje na de laatste wedstrijd.
Na de laatste wedstrijd  is er een z.g. na-zit. Dus wat te drinken en een algemene prijs uitreiking.
Kortom gezellig na praten en kijken hoe we verder gaan.
Wil je mee doen geef je dan op via info@hvhaarlem.nl.