Hvh Roofviswedstrijd

Zondag, 10 september 2017 (06:45)

Bij deze wedstrijd ben je vrij om vanaf de kant of vanuit een boot te vissen. je mag vissen daar waar de VISpas van toepassing is. Inschrijven vanaf 6.45uur start wedstrijd 7.30uur. Einde wedstrijd 12.30uur. Score-kaart uiterlijk 13:00 uur inleveren.

We verzamelen weer in ons clubgebouw aan de botterboulevard in Haarlem.
Kosten zijn €3,00 voor leden van de roofvisclub en €5,00 voor niet leden.
Net als vorig jaar is het parcours vrij, je mag in alle wateren waar je met de vispas mag vissen zowel vanaf de kant als met een boot vissen.
Dit is een catch & release wedstrijd, dus alle gevangen vis dient in het zelfde water teruggezet te worden.

Per wedstrijd zijn er weer leuke prijsjes te winnen, maar uiteraard vissen we natuurlijk voor de gezelligheid en de eer.

Het Roofvisteam.