Witvis avondcompetitie start dinsdag 15 mei.

Zaterdag, 24 maart 2018

In mei begint de zomeravondcompetitie van de H.v. Haarlem weer. We vissen in de Ringvaart tussen Bennebroek en Lijnden.

De competitie bestaat uit 6 wedstrijden.
Loten doen we om 17.30 uur in de Koperen Hemel te Vijfhuizen en we vissen van 18.30 tot 21.30 uur. Daarna wegen.

Het inschrijfgeld is € 35,- voor leden H.v. Haarlem. Niet leden betalen € 10 extra.
Het inschrijfgeld voor de 6 wedstrijden moet bij de eerste wedstrijd worden voldaan. Het inschrijfgeld wordt volledig besteed aan wedstrijdprijzen. Daarnaast wordt er onder de deelnemers een waardebon verloot beschikbaar gesteld door de Hv Haarlem

Het is mogelijk om voor 1 wedstrijd een vervanger te laten vissen. Dit betekent dat als je 14 dagen op vakantie gaat, het geen gevolgen heeft voor de einduitslag van de 5 meetellende wedstrijden. (1 afvaller en 1 vervanger)
Ook kun je meedoen met de koppelcompetitie.

Na de laatste wedstrijd worden de prijzen uitgereikt. De prijzen moeten wel persoonlijk worden afgehaald, anders vervalt de prijs aan de eerst volgende in de eindstand.

Ook dit jaar weer de bekende 6 poedelprijzen voor wie het minste gewicht aan vis laat wegen.

Wil je meer weten geef dit dan via de mail door aan j.golstein@quicknet.nl

Je kunt je inschrijving nu al doorgeven aan Herman Lamfers
Tel: 023 5613361 of 06 40298180 mail: h.lamfers@ziggo.nl

De wedstrijddata zijn op de dinsdagavonden 15, 22 en 29 mei en 5, 12 en 19 juni.
De reservedatum is 26 juni.

Graag zien we je aan de waterkant.

Herman Lamfers / Jurgen Golstein