Inleveren 2e handshengelsport materiaal

Dinsdag, 13 maart 2018

Op 15 april is de jaarlijkse 2dehandsbeurs. Wil je spullen te koop aanbieden? Lever ze dan tijdig in bij onze vereniging.

Vismateriaal verkopen
Op de tweedehands hengelsportbeurs van de Haarlemse Hengelsportverenging (HvH) kan iedereen zijn of haar tweedehands hengelsportspullen te koop aanbieden. Heeft u nog een hengel, stoel, schepnet of misschien een verzameling dobbers die u nooit gebruikt? Maak er dan een ander blij mee en houdt er zelf nog wat aan over! Voor de verkoop zijn er wel een aantal spelregels opgesteld.

Aanbieden op HvH clubgebouw
Materiaal voor verkoop kan op donderdag 22 en 29 maart van 20:00 tot 21:00 en donderdag 5 en 12 april van 11:00 tot 14:00 én van 20:00 tot 21:00uur worden aangeboden op het HvH clubgebouw. In overleg met jou wordt daar de verkoopprijs bepaald. De HvH verzorgt de uitstalling en een correcte financiële afhandeling.

Deugdelijk materiaal
De waarde van het materiaal maakt niet uit, zolang het nog maar compleet, heel en naar behoren functioneert. De prijs mag je zelf bepalen maar gaat altijd in samenspraak met het bestuur van de HvH. Mocht je zelf geen waarde meer hechten aan je hengelsportspullen dan mag je deze ook doneren aan de vereniging. Alle opbrengsten hiervan worden gedoneerd aan de jeugdcommissie.

Afrekenen en ophalen
Tijdens de ruilbeurs kunnen de bezoekers de spullen bekijken en kopen. Aan het eind van de ruilbeurs wordt er met je afgerekend. Niet verkochte artikelen mogen aan het eind van de Hengelsportbeurs voor 15.00 uur worden opgehaald of op donderdag 19 april van 20:00 tot 21:30. Niet opgehaalde artikelen vervallen aan de HvH jeugdcommissie.

Disclaimer
De HvH doet dit als service en neemt geen enkele verantwoording voor beschadiging en/of diefstal van het ter verkoop aangeboden materiaal. Ter bevordering van onze jeugdcommissie berekent de HvH een vergoeding van 10% van de verkoopwaarde.