Vrijdag, 16 januari 2015

Onze vereniging beschikt sinds kort over de nieuwsbrief module, deze stelt ons in staat om U op de hoogte te gaan houden van al onze activiteiten en bezigheden om en rond de vereniging. Te denk valt hierbij aan het organiseren van een wedstrijd voor de jeugd of het aankondigen van een hengelsportbeurs. Kortom om U zo veel mogelijk op de hoogte te stellen wat de vereniging allemaal voor U kan betekenen. Dus geef u nu snel op voor het ontvangen van de nieuwsbrief, linksboven kunt u zich aanmelden hiervoor, zodat u altijd op de hoogte bent van het laatste nieuws.